Drogi Kliencie!
Bardzo nam miło, że zdecydowałaś/eś się zrobić zakupy w naszym Sklepie.
Zapoznaj się z poniższym Regulaminem i zasadami sprzedaży, które obowiązują Ciebie i nas
podczas robienia zakupów.
Pamiętaj także, że w razie pytań i wątpliwości, możesz skontaktować się z nami poprzez dane
wskazane w Regulaminie.
Oto co znajdziesz w tym Regulaminie:
- POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
- DEFINICJE
- WYMAGANIA TECHNICZNE
- PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE
- PRODUKTY NIEODPŁATNE
- PRODUKTY DOSTĘPNE NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ
- E-KONSULTACJE
- SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW
- CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI
- DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY
- USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- REKLAMACJE
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
- POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA
- WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE
- DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
PRZEZ KONSUMENTA - POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Przygotowaliśmy dla Ciebie następujące Załączniki do Regulaminu:
ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU KONSUMENTA
ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH
KONSUMENTA
ZAŁĄCZNIK nr 3 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU
KONSUMENTA
ZAŁĄCZNIK nr 4 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU
PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
- Sklep internetowy jest dostępny w domenie prawocodnia.pl na odpowiednich podstronach
po dokonaniu rejestracji oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę. - W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą
używając następujących danych kontaktowych: formularza kontaktowego dostępnego w
ramach Sklepu. - Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej i
formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu. - Zasady korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz
dokonywania reklamacji w ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin. - Sprzedawca udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed
rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego. Klient może utrwalić treść Regulaminu w
dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk. - Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja
postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na
wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać. - Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają
podatek VAT). - Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w
rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu
art. 71 Kodeksu cywilnego. - W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze
bezprawnym oraz w szczególności zabrania się: rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu
spamu, dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w
szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie. - Nakazuje się: korzystanie ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami
prawa, korzystanie ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, korzystanie z
wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie w celu
osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją (jeśli taka została udzielona). - Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając
niepoprawnych danych osobowych. - W celu usunięcia konta Klienta należy za pośrednictwem poczty elektronicznej
poinformować Sklep o woli jego usunięcia.
§2. DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
Sprzedawca – M.D. LEGAL SOLUTIONS MONIKA DRAB KANCELARIA RADCY PRAWNEGO,
00-561 Warszawa, ul. Mokotowska 14, wpisana do CEIDG, NIP: 9491577540, REGON:
017500962, reprezentowana przez Monikę Drab – właściciela.
Klient lub Użytkownik– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca
osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w
ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której
przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia
Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających
dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o prawach konsumenta
oraz 385 5 , art. 556 4 , art. 556 5 i art. 576 5 ustawy Kodeks cywilny.
Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu lub/i
Platformie szkoleniowej, umożliwiające dostęp do zakupionych szkoleń i produktów.
Platforma szkoleniowa – platforma, na której znajdują się zakupione Produkty.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem pl oraz na
odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i
zakupów określonych Produktów.
Produkt – produkt zakupiony w Sklepie, dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Produkty
są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
Umowa Sprzedaży– umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za
pośrednictwem Sklepu.
Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia
Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na
warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć
Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej
fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Operator płatności– Tpay, PayPal, Płatność blikiem, Paynow, PayU.
Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i
usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów
płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w zależności od wybranej formy
płatności i zamówionego Produktu.
System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania,
zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez
sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego
(Internet).
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od
pracy.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
(Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako
Kodeks cywilny.
RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne
( U. 2004 Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.).
§3. WYMAGANIA TECHNICZNE
- Klient może korzystać z udostępnionych funkcji sklepu internetowego w sposób zgodny z
Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania
Sklepu internetowego oraz innych Klientów. - Do skorzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania
zamówień na Produkty potrzebne są: dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia;
odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki
typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome; aktywne i
odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail. - Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji
lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez
nieuprawnione osoby trzecie. - Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego
funkcjonowania Sklepu.
§4. PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE
- W Sklepie internetowym dostępne są następujące Produkty: Szkolenia VOD; Pakiety szkoleń
VOD; Szkolenia online, a także e-booki. - W ofercie Sklepu są również produkty wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta
np. nagrania szkoleń, prezentacje, szkolenia zamknięte dla firm. - Klient chcący dokonać indywidualnego zamówienia, powinien skontaktować się ze
Sprzedawcą pod adresem e-mail wskazanym w niniejszym Regulaminie. - Po uzgodnieniu parametrów i cech Produktu z Klientem, zostanie on przygotowany na jego
indywidualne zamówienie. - Proces zamówienia Produktu indywidualnego, zostanie uzgodniony odrębnie z Klientem.
- Specyfika każdego Produktu, jego skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w
opisach Produktu w Sklepie.
§5. PRODUKTY NIEODPŁATNE
- Sprzedawca umożliwia skorzystanie z Produktów nieodpłatnych.
- Do Produktów nieodpłatnych zalicza się: nagrania odbytych webinarów, prezentacje ze
szkoleń, darmowe e-booki. - Korzystanie z Produktów nieodpłatnych oferowanych przez Sprzedawcę może wymagać
posiadania Konta Klienta na Platformie szkoleniowej, na której udostępniane są Produkty. - Produkty nieodpłatne dostępne są czasowo.
- Informacje dotyczące terminu dostępności, znajdują się w opisie Produktu lub na
odpowiedniej podstronie z opisem Produktu.
§6. PRODUKTY DOSTĘPNE NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów, do których dostęp możliwy jest wyłącznie po
opłaceniu i zarejestrowaniu się na Platformie szkoleniowej zakładając Konto Klienta. - Rejestracja na Platformie szkoleniowej i utrzymanie Konta Klienta odbywa się nieopłatne w
ramach ceny zapłaconej za zakupiony Produkt. - Produkty dostępne na Platformie szkoleniowej to: Szkolenia VOD; E-booki; Szkolenia online.
- Dostęp do zakupionych Produktów na Platformie szkoleniowej może być czasowy lub
nieograniczony. Informacja o terminie dostępności Produktu znajduje się w opisie danego
Produktu lub na odpowiedniej podstronie z opisem Produktu. - Dostęp do zakupionego Produktu na Platformie szkoleniowej następuje niezwłocznie, po
zaksięgowaniu zapłaty za Produkt.
§7. E-KONSULTACJE
- Sprzedawca w swojej ofercie posiada również możliwość przeprowadzenia E-konsultacji.
- E-konsultacje, są udzielane na podstawie przesłanych przez Klienta drogą elektroniczną na
adres e-mail monika@dja-legal.pl. - Celem opracowania kompleksowej E-konsultacji, Sprzedawca przeprowadza wywiad z
Klientem, również drogą elektroniczną (np. mailowo). - E-konsultacje są realizowane w terminie od 4 godzin do 3 dni roboczych od przesłania
przez Klienta wiadomości e-mail w zależności od stanu faktycznego sprawy. - E-konsultacja odbywa się poprzez nawiązanie połączenia telefonicznego/przesłania
wiadomości e-mail do Klienta.
§8. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Klient może dokonać zakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej
podstrony Sklepu. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów Produktu w
różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie wskazana w opisie Produktu). - Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować
kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien
w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka” pokazany wraz z ceną i
opisem produktu, w wyniku czego wybrany Produkt zostanie dodany do koszyka
zakupowego. Następnie, może dokonać dalszych zakupów lub kliknąć w przycisk „Zobacz
koszyk”, a następnie kliknąć w przycisk „Zamówienie” i sfinalizować zakup na kolejnej
stronie. - Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego, jeśli taki posiada w polu o nazwie „Kody
rabatowe”. Następnie, po wpisaniu kodu rabatowego i kliknięciu w przycisk „Aktywuj” cena
odpowiednio ulegnie modyfikacji. Klient może też wpisać kod rabatowy w kolejnym kroku,
tj. składania zamówienia. - Klient może następnie przeliczyć koszty koszyka a następnie przejść do płatności poprzez
kliknięcie przycisku „Zamówienie”. - Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach
następujących danych: imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy, adresu (kraj, ulica,
numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto), numeru telefonu, adresu e-mail,
akceptacji Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka – akceptacja jest niezbędna do
dokonania i sfinalizowania Zamówienia, wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowej
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, wyrażenie zgody na realizację
zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na
konieczność zapłaty za zamówienie. - Klient może także opcjonalnie złożyć uwagi do zamówienia, np. dodatkowe informacje o
dostarczeniu przesyłki. - W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do
formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie. - W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” –
Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w
zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy płatności. - Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” ma świadomość, iż zawarcie umowy
związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty. - Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia ze
Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu. - Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej w Sklepie, a
następnie dokonuje wpłaty. - Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany
przez Klienta w formularzu Zamówienia. - Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości
e-mail, o której mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w
języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:
nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich
danych potrzebnych do realizacji Zamówienia), nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od
złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem.
§9. PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW - Sprzedawca może również prowadzić przedsprzedaż wybranych Produktów.
- Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Produktu przed jego premierą w cenie specjalnej.
- Przedsprzedażą mogą zostać objęte Produkty nowe i cechujące się małą dostępnością,
Produkty, które dopiero ukażą się w Sklepie. - Termin dostępności Produktów objętych przedsprzedażą znajduje się każdorazowo w
opisie Produktu. - Przedsprzedaż nie może być łączona z innymi promocjami.
- Zakupione podczas przedsprzedaży Produkty, są realizowane (np. dodawane na Konto
Klienta) w kolejności dokonanych Zamówień.
§10. CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI
- Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i zawierają
wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne (w tym podatek VAT). - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie,
wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i
dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe
uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w
życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego
Produktu. - Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty: przelewem
bankowym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy. W tym celu proszę skontaktować
się ze Sprzedawcą na dane kontaktowe podane w Regulaminie; przelewem elektronicznym
–płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu PayU–na przelewie
w polu „Tytułem” prosimy podać co najmniej numer Zamówienia; przelewem PayPal;
zapłacić blikiem; przelewem internetowym paynow. - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w Sklepie jest Blue Media S.A. oraz
mBank S.A. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami
jest Blue Media S.A. - Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard
Electronic, Maestro. - W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez
klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego. - Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji
płatności. - W przypadku płatności elektronicznych produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i
zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy. - Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane
dane firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co
Klient niniejszym wyraża zgodę.
§11. DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY
- Wysyłka Produktów nastąpi do 2 dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia do
realizacji na adres e-mail, który Klient wskazał w formularzu Zamówienia z wyjątkiem
Produktów, o których mowa w ust. 2-3. - W przypadku konsultacji, szkoleń, czy innych usług indywidualnych, które zamówił Klient, a
które są dostępne w Sklepie – realizacja usługi nastąpi w terminie indywidualnie
uzgodnionym przez strony, w terminie wybranym przez Klienta w kalendarzu online (jeśli
jest udostępniony) lub w terminie wskazanym w opisie danego Produktu. - W przypadku Produktów np. kursów online wysyłka Produktu do pobrania lub dostęp do
danego kursu online czy webinaru następuje zazwyczaj niezwłocznie po dokonaniu i
zaksięgowaniu płatności, chyba że inaczej zaznaczono w opisie danego Produktu
(szczególnie w przypadku przedsprzedaży danego Produktu). Dostęp może też być
udzielany cyklicznie, zgodnie z programem kursu i terminami wskazanymi w opisie kursu
czy innego Produktu. Dostawa zamówionych Produktów odbywa się nieodpłatnie, w
ramach usługi utrzymania Konta Klienta. - W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty czas wysyłki Produktu
liczy się od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy. - Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do
niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na
rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w
Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy),
Zamówienie ulega anulowaniu. - Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
§12. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą
elektroniczną. - Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest
umożliwienie Klientowi zawarcia umowy ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. - Usługa ta świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z tytułu złożenia
Zamówienia. - Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę w postaci wysyłki newslettera, jeśli
Klient wyraził na nią zgodę. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera, zapisu, rezygnacji z
jego otrzymywania opisane zostały w polityce prywatności. - Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji i
utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania,
jeżeli Klient zdecydował się takie konto założyć. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta
w ramach ceny zapłaconej za dany Produkt. - W celu założenia indywidualnego Konta Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny i
zaakceptować Regulamin, a następnie złożyć Zamówienie. - Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane z założeniem
konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustalenie hasła. Po kliknięciu w niego i ustaleniu
indywidualnego hasła, Konto zostaje utworzone, a Klient może z niego korzystać. - Utworzenie indywidualnego Konta jest konieczne do korzystania z Produktów,
znajdujących się na Platformie szkoleniowej. - W przypadku zakupu Produktów, dostęp do Konta Klienta, następuje automatycznie po
zaksięgowaniu wpłaty Klienta. - Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie nieodpłatnej usługi
drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony. - Klient loguje się do Konta poprzez adres e-mail lub login oraz hasło. W każdej chwili może
też wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia poprzedniego. - W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z
korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące
zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione. - Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania.
Klient jest uprawniony poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub
przerwach w funkcjonowaniu Sklepu. - Zabronione jest udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz zakładanie kilku
Kont przez jednego Użytkownika. - W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o
świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do
składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia,
z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy. - W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o
świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do
składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku
istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w
szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu i Konta w sposób niezgodny z
przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami
oraz przeznaczeniem Konta i Sklepu, w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla
Sprzedawcy, kopiuje Produkty i Usługi Sprzedawcy lub udostępnia je podmiotom trzecim
bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy dane niezgodne z rzeczywistym stanem
prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, lub też
narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Sklepu i Konta w celu
niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów.
- Strony mogą również rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w drodze
porozumienia stron w każdym czasie. - Klient może rozwiązań umowę o świadczenie usług drogą elektronicznych w każdym czasie,
z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia lub w trybie natychmiastowym z
ważnych powodów. - Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich zasobów
dostępnych uprzednio na jego Koncie. - W celu usunięcia Konta, Klient może samodzielnie skasować istniejące Konto lub
skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. - Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić
Klientowi korzystanie z Produktów w Sklepie, również tych, które zamówił.
§13. REKLAMACJE
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 1
Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez
Klienta (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta i art.
556 i następne Kodeksu Cywilnego. - Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie
określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną. - Reklamacja danego Produktu powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta
(imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i
datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania
niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia. - Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym
Regulaminie. - Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania
reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego
reklamację. - Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji.
- Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego
Regulaminu. - W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszty reklamacyjne ponosi Sprzedawca, w
szczególności koszty dostarczenia Produktu do Sprzedawcy, jak i ponownego odesłania go
do Klienta przez Sprzedawcę. - W przypadku reklamacji w związku z korzystaniem z nieodpłatnych usług świadczonych
drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, Klient może zgłosić ją w formie elektronicznej na
wskazany w niniejszym regulaminie adres e-mail. W zgłoszeniu powinien wskazać opis
zaistniałego problemu oraz pozostałe dane pozwalające na identyfikację problemu. Może w
tym celu skorzystać z formularza załączonego do niniejszego regulaminu. Sprzedawca
niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje i udziela Klientowi
odpowiedzi.
§14. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
- Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia
zawarcia umowy, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7. - Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować
Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem
formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie). Aby zachować termin do odstąpienia od
umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania
przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy.
- Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od umowy znajduje się w
załączniku do niniejszego regulaminu. - Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania
oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie
dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Produktu. - Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu,
który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w jeżeli
przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy (szczególnie dotyczy to produktów
elektronicznych). - Klient akceptując niniejszy Regulamin i składając Zamówienie na Produkt wyraża zgodę na
uzyskanie dostępu do Produktu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy
sprzedaży i jest świadomy, iż w ten sposób traci prawo do odstąpienia od umowy. - W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Sklep w
momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana do Klienta drogą
elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża
zgodę.
§15. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami.
- W przypadku sprzedaży Produktu w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art.
558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za
wady fizyczne i prawne. - W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć
umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na utrzymaniu konta Klienta
ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi
stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do
rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. - Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Klientem niebędącym
Konsumentem bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej
zawarcia, poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą
elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych
roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. - W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo samodzielnie
wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w
całości albo części, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo
zawarcia umowy sprzedaży. - Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta) z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania umowy sprzedaży, jest ograniczona do
wysokości zapłaconej ceny Produktu i złożonego Zamówienia, w przypadku umyślnego
wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych
korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy. - Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest
konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
§16. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA
- Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów
w Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie
posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach
konsumenta. - Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą dotyczyć
postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.: Usług
świadczonych drogą elektroniczną; Odstąpienia od umowy przez Konsumenta; Reklamacji i
rękojmi, w zakresie ograniczonym art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385 5 ,
art. 556 4 , art. 556 5 i art. 576 5 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się
postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców. - Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy regulamin podczas procesu
zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych
paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a
w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art.
38a ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób. - Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym
do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa
sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą,
ale nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia
warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać. Formularze stanowią
załączniki do niniejszego Regulaminu.
§17. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE - Produkty oraz usługi świadczone przez Sprzedawcę, dostępne w Sklepie, treści, teksty, logo,
zdjęcia, nazwy firm, znaki towarowe, szata graficzna stanowią utwory w rozumieniu ustawy
z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie
prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i/lub osób trzecich będących ich
właścicielami/autorami, i które zostały udostępnione jedynie na użytek Sklepu, co Klient
akceptuje poprzez akceptację Regulaminu. - W przypadku zamiaru wykorzystania Produktu lub wyżej wymienionych elementów w
sposób sprzeczny ze wskazanym w niniejszym Regulaminie lub ich przeznaczeniem i
funkcjonalnościami, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy. - Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie klientów Sprzedawcy,
udzielając mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i
terytorialnie na korzystanie do celów prowadzonej przez Sprzedawcę działalności na
następujących polach eksploatacji: utrwalanie w zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci
komputera i w sieci Internet, zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w
Sklepie, na stronach Sprzedawcy i w mediach społecznościowych, publiczne wyświetlanie
tak, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (m.in. w
Internecie), a także publiczne wyświetlanie. - Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do
udzielania sublicencji na korzystanie z przedmiotu umowy/produktu. Klient w ramach
umowy upoważniony jest do korzystania z Produktu jedynie na własne potrzeby, bez
ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji: W zakresie zapisu utworu
– zapis techniką cyfrową – utrwalenie poprzez cyfrowe przetwarzanie na dedykowanej
platformie (Koncie Klienta) utrzymywanej przez Sprzedawcę; Wydruk na własne potrzeby
korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx., jeśli możliwość taka wynika
opisu Produktu.
- Licencja, o której mowa w ust. 4 jest ważna przez czas trwania dostępu Klienta do Produktu.
Okres dostępu do danego Produktu, a tym samym czas trwania licencji wskazywany jest w
opisie danego Produktu, a jeśli nie napisano inaczej zostaje udzielona na 365 dni od dnia
Zamówienia. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera
się w zapłacie dokonywanej przez Klienta. - Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Produktu, jak i jego części, bez
pisemnej zgody Sprzedawcy: udostępnianie i prezentowanie Produktu osobom
trzecim, publikowanie Produktu niezależnie od formy publikacji, kopiowanie, powielanie
na potrzeby inne niż własny użytek. - Użytkownik zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Produkty (materiały
edukacyjne dostępne na Platformie szkoleniowej) nie zostały ujawnione osobom
niepowołanym/trzecim. - Sprzedawca informuje niniejszym Klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie
jakichkolwiek innych treści albo Produktów udostępnionych przez Sprzedawcę stanowi
naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną.
Sprzedawca może także domagać się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu
poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Sprzedawca jest uprawniony do okresowej aktualizacji Produktów (szkoleń, VOD,
materiałów pdf, docx., ćwiczeń, lekcji, modułów).
§18. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych informujemy, iż:
- Administratorem danych osobowych Klienta jest M.D. LEGAL SOLUTIONS MONIKA DRAB
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, 00-561 Warszawa, ul. Mokotowska 14, wpisana do
CEIDG, NIP: 9491577540, REGON: 017500962 zwany w Regulaminie również Sprzedawcą.
Administrator samodzielnie wykonuje zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
Kontaktować z Administratorem możesz się używając poniższych danych: e-mail:
sekretariat@dja-legal.pl, Numer telefonu: +48 728 126 728 lub pisemnie na adres
Administratora. - Dane osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie będą
przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do
zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie art. 6
ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla
wykonania tej umowy (realizacji zamówienia Produktu i założenia Konta) a następnie
utrzymywania Konta Klienta i obsługi Klienta związanej z zawartą umową. - Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na
następujących podstawach prawnych:
a. wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa
podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z
przepisów prawa);
b. realizacji transakcji płatniczych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych –
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania
umowy);
c. rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
(niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
d. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
e. kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art.
6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
f. przechowywania nieopłaconych zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
(prawnie uzasadniony interes administratora);
g. tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie
uzasadniony interes administratora);
h. archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć
wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony
interes administratora);
i. wykorzystywania cookies na stronie i podstronach Sklepu — na podstawie art. 6 ust. 1
lit. a) RODO (zgoda);
j. w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Klienta – na podstawie art. 6 ust. 1
lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z
realizacją umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich
niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe. - Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a także przez okres
zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami
prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać z usług
Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym mu celu. - Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na przykład
serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca
usługi poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu (newsletter) czy systemu płatności,
kancelarii prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace sklepu
internetowego, itp. - W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług
np. Facebook i spółki zależne, Google, Microsoft itp. dane Klienta mogą być przekazywane
do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na
amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i Facebook stosują
mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe
klauzule umowne. Będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują
najwyższa ochronę i bezpieczeństwo danych., m.in. poprzez: współpracę z podmiotami
przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana
stosowna decyzja Komisji Europejskiej, stosowanie standardowych klauzul umownych
wydanych przez Komisję Europejską (tak jak m to miejsce np. w przypadku
Google), stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ
nadzorczy, lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Klient wyraził zgodę. - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie
obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu też prawo
do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie
obowiązujące przepisy prawa. - Klient posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje
dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na
przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie
profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował
automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta. - W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z
korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności
środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby
nieuprawnione. - Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych
wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, oraz polityka plików cookies
zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem:
https://prawodlazarzadu.pl/polityka-prywatnosci/
§19. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
z zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego.
Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. - Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do: zwrócenia się do
stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, zwrócenia się do wojewódzkiego
inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Klientem a Sprzedawcą bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego
(miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych
zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich). - Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych
(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań
statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej. - Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy
konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu
dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub
umowy o świadczenie usług. - Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania
reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych
wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z
postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
§20. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w
języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn
to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w
jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany
technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej
Sprzedawcy na podstronie: Regulamin Serwisu. - Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu
obowiązującą w dacie zawarcia Umowy. - W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się
niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy
konsumentów, Sprzedawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia. - Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom
właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o
prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego
Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). - Link do polityki prywatności: https://prawocodnia.pl/polityka-prywatnosci/_
- Link do niniejszego Regulaminu: https://prawocodnia.pl/regulamin-serwisu/